روح و ریحان

عمری که می گذرد...

نمیدونم قراره چند سال زنده باشم و زندگی کنم.
عمری که رفته رو اینجا ثبت میکنم. چند سال بعد یه نگاه می ندازم به ماه ها و روزایی که پشت سر گذاشتم و خلاصه شو با عنوان روح و ریحان برای همیشه ماندگار میکنم... برای وقتی که تو این دنیا نیستم.

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

مجالی برای زندگی

يكشنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۵، ۰۴:۱۴ ب.ظ

چند وقتیه که دارم زندگی میکنم
اونطوری که دلم میخواد
کلی گلدون خریدم برای پرورش گل
یه غنچه که باز میشه از ته قلبم شاد میشم


صبح که از خواب پا شدم، سنبل آبی رو دیدم
شب قبلش متولد شد
کامل کامل
به زیبایی پر طاووس بود


مشکلاتی دارم که دلیلش خودمم
حلالشم خودمم
اما سخته
اراده ندارم
خدا باید کمکم کنه
اینا چیزایی که مانع از لذت بردنم میشه

من باید بهترین باشم
خوب خوب خوب
شاد باشم و به دیگران انرژی بدم


خدا کمکم کن
من بدی رو دوست ندارم
خودت یکاری کن بهتر زندگی کنم
ضعفامو از بین ببر




ماه رمضون داره میاد
ازین که باید روزه بگیرم خوشحال نیستم
ازین خوشحالم که رحمتتو حس میکنم با تمام وجود
ازین خوشحالم که دعاهامو بی جواب نمیذاری، همونطوری که تو مهمونیای قبلی بود، رحیم...

چیزایی ازت میخوام که میدونم لیاقتشو ندارم
خودم باید زمینه هاشو ایجاد کنم تا لایق بشم
اما سخته بدون تو

میدونم و عمل نمیکنم
مثل همون الاغی که بار کتاب به پشتش داره


امسال دعام اینه

خدایا کمک کن از زندگیم کامل لذت ببرم
هیچ جیز نتونه مانع این لذت بشه

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۱۶
روح و ریحان ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی