روح و ریحان

عمری که می گذرد...

نمیدونم قراره چند سال زنده باشم و زندگی کنم.
عمری که رفته رو اینجا ثبت میکنم. چند سال بعد یه نگاه می ندازم به ماه ها و روزایی که پشت سر گذاشتم و خلاصه شو با عنوان روح و ریحان برای همیشه ماندگار میکنم... برای وقتی که تو این دنیا نیستم.

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

دل نبندیم

دوشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۵، ۰۵:۴۵ ب.ظ

مزرعه ای برای دل نبستن*
• قرآن به دنیا می‌گوید «لهو» و «لعب». فکرش را بکنید! این مشغولیت‌های دنیا، همین کارهای روزمره ما، اگر به هدفِ زندگیِ جاودانه‌مان نباشد، فقط یک بازی و سرگرمیِ بی‌خود است. فقط غفلت می‌آورد.


«انّما الحیوه الدّنیا لعِبٌ و لَهو» (انعام/32) (عنکبوت/ 64) (محمد/36) (حدید/20)



بی دلیل نوشت:
چند وقتیه که حس نوشتنم نمیاد
فقط شبا ایده های خوب به ذهنم میرسه
ولی اونقدر خسته ام که نمیتونم پا شم و لامپ روشن کنم و برم سراغ دفتر و قلم که ایده ام رو یادداشت کنم
اون موقع هایی هم که انرژی دارم حس نوشتم ندارم
ینی قلم و دفتر میگیرم جلوم دریغ از یک کلمه
اینگار طلسم شده باشه

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۲۵
روح و ریحان ...

نظرات  (۱)

به سادگی شده حتی کلمه های کلیدی فکرتو اون لحظه یاد داشت کن فرداش بنویسش

http://daynasor.ir/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی