روح و ریحان

عمری که می گذرد...

نمیدونم قراره چند سال زنده باشم و زندگی کنم.
عمری که رفته رو اینجا ثبت میکنم. چند سال بعد یه نگاه می ندازم به ماه ها و روزایی که پشت سر گذاشتم و خلاصه شو با عنوان روح و ریحان برای همیشه ماندگار میکنم... برای وقتی که تو این دنیا نیستم.

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

آرایشگاه

چهارشنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۴۴ ق.ظ

تو یه مراسمی بودم دو تا خانم داشتن با هم صحبت میکردن و من هم ناخوداگاه صحبتهاشونو می شنیدم

میگفت آدما نباید تو محیط هایی قرار بگیرن که تاثیر بدی تو روحیه و افکارشون داشته باشه. من اصلا از جو آرایشگاه ها خوشم نمیاد اگه هم بخوام ابرومو بردارم و صورتمو بند بندازم خواهرم اینکارو برام انجام میده


دیدم واقعا راست میگه

جو آرایشگاه های زنانه خیلی بده، بحث هایی که اونجا صورت میگیره

همه ی آدما تحت تاثیر محیط هستند و افکارشون بر این اساس شکل میگیره پس بهتره تو هر محیطی قرار نگیریم.



از بین این همه آرایشگاهی که تو شهرمون وجود داره من آرایشگاهی رو انتخاب کردم که مسافت نسبتا  دوری داره با این حال سه مسیر تاکسی سوار میشم تا فقط به اون آرایشگاه برم.

یکی از دوستام معرفی کرد

نه اینکه از لحاظ حرفه ای کارشون خیلی خوب باشه

فقط به این دلیل که جو جاکم بر اونجا مثل آرایشگاه های دیگه نیست...

کسایی که اونجا کار میکنن آدمایی مومن و مقیدی هستند

اهل جلوه گری نیستند و تو محیط بیرون از آرایشگاه با پوشش خیلی مناسب ظاهر میشن بر خلاف اینکه اکثر (نه همه) آرایشگرها خیلی جلف میگردن...




موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۰۶
روح و ریحان ...

نظرات  (۱)

لاییییییییییک.اینو واقعا قبول دارم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی