روح و ریحان

عمری که می گذرد...

نمیدونم قراره چند سال زنده باشم و زندگی کنم.
عمری که رفته رو اینجا ثبت میکنم. چند سال بعد یه نگاه می ندازم به ماه ها و روزایی که پشت سر گذاشتم و خلاصه شو با عنوان روح و ریحان برای همیشه ماندگار میکنم... برای وقتی که تو این دنیا نیستم.

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

من و چادرم

سه شنبه, ۹ تیر ۱۳۹۴، ۰۴:۱۲ ب.ظ

دیروز رفته بودیم با دوستم که مانتو بخره
به فروشنده گفت یه مانتوی نخی و مشکی میخوام
فروشنده به یه حالتی گفت چیه آخه شما جوونا همش دنبال رنگ مشکی هستین
دوستم گفت اتفاقا من مخالف رنگ تیره هستم اما این مانتو رو واسه مراسم دائیم میخوام که تازه فوت کرده.
فروشنده گفت آها و بعد روشو کرد سمت من و گفت این خانمو ببین کلا مشکی پوشیده، گرمت نمیشه؟ داری خفه می شی؟
احتمالا فروشنده پیش خودش فکر کرد منم جز اون دسته از خانمایی هستم که به زور حجاب رو انتخاب کردم و الانم حرفشو تایید میکنم
ولی کور خوند
تا تونستم پاچه شو گرفتم
گفتم اصلا هم سخت نیست خیلس هم راحتم
فروشنده گفت: نه منظور بدی نداشتم، منظورم این بود که راحت نیستی
گفتم همینکه کسی نگام نمیکنه من راحتم...

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۰۹
روح و ریحان ...

نظرات  (۳)

 

سلام

عبادات شما قبول

 عیدانه به صاحب این خانه:

امام حسن مجتبی علیه السلام:

امید و پشتکار

«وَ اعْمَلْ لِدُنْیاکَ کَأَنـَّکَ تَعیشُ أَبَدًا، وَ اعْمَلْ لاِخِرَتِکَ کَأَنـَّکَ تَمُوتُ غَدًا، وَ إِذا أَرَدْتَ عِزًّا بِلا عَشیرَة، وَ هَیبَةً بِلا سُلْطان فَاخْرُجْ مِنْ ذُلِّ مَعْصِیةِ اللّهِ إِلى عِزِّ طاعَةِ اللّهِ عَزَّ وَ جَلَّ.»

براى دنیایت چنان کار کن که گویا همیشه زندگى مىکنى، و براى آخرتت به گونه اى کارکن که گویا فردا خواهى مُرد، و اگر عزّتى بدون بستگان و شکوهى بدون سلطنت خواهى، از معصیت و نافرمانى خدا به طاعت و فرمانبرى خداوند عزّوجلَّ درآى.

بحار الانوار(ط-بیروت) ج 44 ، ص 139

 

۱۲ تیر ۹۴ ، ۲۰:۳۳ مدافعان حرم
پایگاه رسمی مدافعان حرم http://www.modafeon.blog.ir
ما را با درج لینک در وبگاه خود حمایت نمائید
یاعلی
سلام

دعوتید به کتابی معرفی شده از خودتان.
ممنونیم و سپاسگذار.


http://heyateketab.blog.ir/post/231

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی