روح و ریحان

عمری که می گذرد...

نمیدونم قراره چند سال زنده باشم و زندگی کنم.
عمری که رفته رو اینجا ثبت میکنم. چند سال بعد یه نگاه می ندازم به ماه ها و روزایی که پشت سر گذاشتم و خلاصه شو با عنوان روح و ریحان برای همیشه ماندگار میکنم... برای وقتی که تو این دنیا نیستم.

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

رگبار

جمعه, ۱۷ مهر ۱۳۹۴، ۱۲:۳۱ ب.ظ
تو عمرم تا حالا بارونی به این شدن ندیده بودم، سیل آسا همراه با طوفان و رعد و برق
هر لحظه فکر میکردم سیل میاد و خونه رو سرمون خراب میشه

اصلن واسه مردن آماده نبودم
تو تاریکی نشسته بودم و دعا میخوندم
صلوات و آیت الکرسی...

بعد از یک ساعت همه چی تموم شد،
صدای آدما و ماشین به گوش میرسید، صدای زندگی، صدایی که تا چند لحظه پیش طوفان در خودش خفه کرده بود

آرمش دوباره حکم فرما شد و من تا صبح خوابیدم
یادم رفت که با خودم قرار گذاشتم زندگی کنم
ما آدما چقدر زود فراموش میکنیم...
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۱۷
روح و ریحان ...

نظرات  (۱)

سلام

 میدانی کلمه انسان از چه چیز گرفته شده است؟
پاسخ:
نسیان فراموش کننده!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی